Communicatiecampagne

    Ben jij wel helemaal lekker - 765x300px

    De campagne 'Ben jij wel helemaal lekker?!' is ontwikkeld om de Lekker Bezig-app in jouw bedrijf succesvol te lanceren.

    Via verschillende middelen kun je binnen jouw bedrijf de app bekendmaken. En dat jouw medewerkers daarvoor een budget krijgen. Van jou. De kracht van de campagne zit hem in de optelsom van de verschillende online én offlinemiddelen, waarin de boodschap steeds herhaald wordt.

    Toolkit voor werkgevers

    Als werkgever ontvang je een kant-en-klare toolkit die eenvoudig kan worden ingezet voor lancering van het platform en het activeren van het gebruik door jouw medewerkers. In de campagne is ook ruimte voor maatwerk.

    Voor de communicatie aan jouw medewerkerswerknemer is er een communicatiekit ontwikkeld, met daarin een overzicht van alle on- en offline communicatiemiddelen die zijn in te zetten. Naast een handleiding is ook een bestelmodule gemaakt, waarmee je aan kunt geven welke middelen je wilt bestellen, op maat wilt laten maken met eigen kenmerken zoals logo, bedrijfsnaam en fotografie en succesverhalen van collega’s.

    Download de handleiding en bestellijst (pdf)

    Implementatie en communicatie

    In de toolkit onderscheiden we drie fasen voor de implementatie en communicatie. Elke fase heeft een doel en daarbij passende middelen:

    1. de introductiefase
      In deze fase informeer je medewerkers over een nieuw te introduceren van Lekker Bezig app voor duurzame inzetbaarheid. Deze fase is bedoeld om medewerkers nieuwsgierig te maken naar het programma 'Lekker Bezig!', zodat zij ook de kick-off willen meemaken.

    2. de activatiefase
      In deze fase gaan medewerkers aan de slag met de Lekker Bezig-app. Deze fase is bedoeld om de medewerkers te informeren over de werking van de app en wat het programma 'Lekker Bezig!' voor hen kan betekenen.

      Bekijk het instructiefilmpje (Vimeo Centraal Beheer)

    3. de inspiratiefase
      In deze fase is het van belang om duurzame inzetbaarheid en het gebruik van 'Lekker Bezig!' actueel te houden. Zo inspireer je nieuwe medewerkers om ook mee te (blijven) doen, bijvoorbeeld door succesverhalen uit jouw organisatie met hen te delen.

    Vragen over de campagne of de toolkit?

    Voor meer informatie kun je contact opnemen met Andrea van de Velde, programmamanager DI.